بهترین کشورها برای مهاجرت و راه های آن


بهترین کشورها برای مهاجرت و راه های انجام اینکار را با هم در این مقاله بررسی میکنیم.مهاجرت به یک کشور جدید و شروع دوباره همیشه جذاب است.

ایده ملاقات با افراد مختلف، سفر به مکان هایی که قبلاً هرگز نرفته اید و یادگیری یک فرهنگ جدید هیجان انگیز و لذت بخش به نظر می رسد.

با این حال، مهاجرت هرگز آسان نیست، به خصوص اگر مهارت های مطلوب یا تمکن مالی کافی نداشته باشید. اکثر کشورها چندین برنامه مهاجرتی را ارائه می دهند، اما این برنامه ها بر اساس پر کردن کمبود نیروی کار است و با سقف سالانه محدود می شود. بنابراین، برای مهاجرت به یک کشور جدید، باید عوامل اساسی مانند ادغام در یک ساختار اجتماعی متفاوت و جنبه مالی را در نظر بگیرید.

برای کمک به شما در جابه‌جایی و صرفه‌جویی در هزینه‌های جابجایی، می‌توانید در Sirelo یک پیشنهاد دریافت کنید، که شما را با چندین شرکت حرفه‌ای حمل‌ونقل در تماس قرار می‌دهد. خدمات آنها رایگان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که جزئیات جابجایی خود را وارد کنید و لیستی از جابجایی های حرفه ای متناسب با نیازهای خود دریافت خواهید کرد.

ساده ترین کشورها برای مهاجرت

در اینجا برخی از ساده ترین کشورها برای مهاجرت آورده شده است:

نیوزلند
استرالیا
اسپانیا
پاراگوئه
آلمان
مونته نگرو
چک
تایلند
کانادا
کشور پرتغال

لطفاً توجه داشته باشید که این کشورها بر اساس برنامه‌های مهاجرتی ساده و فرصت‌های متعدد ویزا انتخاب شده‌اند. لیستی از سخت ترین کشورها برای مهاجرت را می توانید در اینجا پیدا کنید.

نیوزلند
نیوزلند عمدتاً به دلیل برنامه مهاجرت ماهر خود یک مقصد محبوب برای مهاجرت است. با این حال، برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، چندین معیار وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. برای شروع، شما باید زیر 55 سال داشته باشید، در رشته خود مهارت بالایی داشته باشید و تجربه کاری داشته باشید. اما، اگر این معیارها را داشته باشید، می توانید به مدت دو سال در نیوزلند زندگی کنید و سپس برای ویزای اقامت اقدام کنید.

استرالیا
برنامه مهاجرت استرالیا یکی از کارآمدترین و تنظیم‌شده‌ترین برنامه‌ها است که روند جابجایی را آسان‌تر می‌کند. برای مهاجرت به استرالیا، چندین گزینه دارید که برخی از محبوب ترین مهاجرت ها عبارتند از:

ویزای استعدادهای جهانی
طرح نامزدی کارفرما
ویزای نامزد ماهر.
ویزای موقت فارغ التحصیلان
ویزای موقت کمبود مهارت
با این حال، مانند نیوزلند، شما باید زیر 50 سال (برای اکثر ویزاها)، مهارت های لازم، تجربه مرتبط، و معمولاً امتیاز کافی در سیستم امتیازدهی را داشته باشید – اگر برای ویزای مبتنی بر امتیاز درخواست می کنید.

اسپانیا
برای بومیان کانادا و آمریکا، اسپانیا یکی از آسان ترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است. این به دلیل برنامه زبان و دستیار فرهنگی در آمریکای شمالی است، جایی که می توانید به اسپانیا بروید و انگلیسی تدریس کنید. اگر شغل دیگری خارج از برنامه دریافت کردید، می توانید به ویزای کاری منتقل شوید. اسپانیا به دلیل آب و هوای دلپذیر، هزینه های پایین زندگی در اروپای غربی، مراقبت های بهداشتی عمومی و خصوصی و سیستم آموزشی، بین مهاجران بسیار محبوب است.

یکی دیگر از دلایلی که اسپانیا به عنوان یک کشور مقصد برتر است، برنامه ویزای طلایی آن است. با این حال، برای دریافت اقامت دائم تحت این برنامه، باید پول کافی و برنامه سرمایه گذاری داشته باشید. علاوه بر این، اسپانیا همچنین یک برنامه شهروندی سریع را برای فیلیپینی ها و سایر ملیت های مستعمرات قبلی اسپانیا ارائه می دهد.

پاراگوئه
پاراگوئه به دلیل داشتن ویزای سرمایه گذاری و طرح بازنشستگی یکی از ساده ترین کشورها برای مهاجرت به شمار می رود. هر دوی این گزینه‌ها، گرفتن اقامت دائم و سپس اعطای شهروندی را بدون دردسر می‌سازد. شما باید از نظر امکانات مالی خوب باشید.

برای دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری می توانید یکی از موارد زیر را انجام دهید:

حداقل 5500 دلار در یک حساب بانکی سرمایه گذاری کنید – می توانید آن را در بانک مرکزی پاراگوئه واریز کنید.
یک شرکت با حداقل سرمایه 5000 دلار تاسیس کنید
یک قطعه زمین حداقل 10 هکتاری بخرید.
پس از سرمایه گذاری، می توانید اقامت خود را به سرعت سه ماه و سپس شهروندی خود را پس از سه سال دریافت کنید. در طی این سه سال، حداقل یک بار باید به پاراگوئه سفر کنید. از سوی دیگر، طرح بازنشستگی برای پاراگوئه به شما اجازه می دهد تا در صورتی که بتوانید ثابت کنید که درآمد ماهانه حداقل 1300 دلار دارید، اقامت دائم دریافت کنید.

آلمان
آلمان به دلیل قانون مهاجرت کارگران ماهر و فرصت های متفاوت ویزای آن کشوری مشهور برای مهاجرت است. قانون مهاجرت برای افراد ماهر، روند حرکت را ساده تر و سریع تر می کند. ابتدا می توانید برای یافتن کار در آلمان به مدت شش ماه مجوز دریافت کنید و پس از آن بسته به نوع ویزای خود می توانید برای مجوز کار اقدام کنید. پس از آن، می توانید تا چهار سال تحت مجوز اقامت موقت بمانید و در صورت داشتن تمام شرایط، می توانید برای شهروندی اقدام کنید.

مونته نگرو
اخیراً، مونته نگرو مقصدی عالی برای مهاجرت بوده است – در درجه اول به دلیل هزینه پایین زندگی آن (در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی) و به دلیل لقب “ریویرای جدید فرانسه”.

اکثر خارجی ها می توانند اجازه اقامت یک ساله را تحت استخدام، تحصیل یا الحاق خانواده دریافت کنند. با این حال، یکی از ساده ترین راه ها برای مهاجرت به آنجا، گرفتن ویزای کار است. علاوه بر این، اگرچه مونگرو همچنین یک برنامه سرمایه گذاری جدید برای شهروندی راه اندازی کرده است، برای شرکت در این برنامه باید حداقل 350000 دلار سرمایه گذاری کنید.

جمهوری چک
یکی از دلایل اصلی مهاجرت به جمهوری چک آسان است. بالاترین فرصت شغلی در اروپا را دارد. فرصت های شغلی، یافتن شغل و مهاجرت به آنجا تحت ویزای کار را نسبتاً ساده می کند. معمولا می توانید ویزای کاری یک ساله بگیرید و در صورت معتبر بودن قرارداد کاری، آن را تمدید کنید. سپس، پس از پنج سال تحت مجوز اقامت موقت، می توانید برای اقامت دائم درخواست دهید.

تایلند
تایلند یک کشور آسان برای مهاجرت به آن است اگر شما یک کارگر بسیار ماهر هستید یا پول کافی برای سرمایه گذاری در اقامت دائم خود دارید. در صورت درخواست ویزای SMART می توانید به تایلند مهاجرت کنید. برای دریافت این ویزا، شما باید یک کارگر ماهر در صنایع خاص، یک سرمایه گذار، یک مدیر اجرایی یا یک کارآفرین تازه کار باشید. بسته به نوع ویزای SMART خود، می توانید یک تا چهار سال در تایلند زندگی کنید.

راه دیگری که می توانید به تایلند مهاجرت کنید این است که پول کافی برای عضویت در برنامه اقامت نخبگان تایلند داشته باشید. این برنامه هفت گزینه مختلف را ارائه می دهد، اگرچه یکی از محبوب ترین آنها Elite Easy Access است که در آن می توانید با هزینه 500000 THB یا 14850 دلار در طی چهار ماه اقامت پنج ساله دریافت کنید.

کانادا
کانادا به عنوان یکی از خوش‌آمدترین کشورها برای مهاجرت شهرت دارد. همچنین یکی از ساده ترین ها است زیرا دارای خشکی وسیع و جمعیت کمی است. کانادا چندین برنامه را برای مهاجرت مهاجران برای جذب ساکنان جدید پوشش می دهد.

یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی، طرح اکسپرس انتری است. با این حال، این برنامه توسط یک سیستم مبتنی بر امتیاز تنظیم می شود، و برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، باید از مهارت بالایی برخوردار باشید و تجربه مرتبط در زمینه خاص خود را داشته باشید.

یکی دیگر از برنامه های مهاجرتی برای جذب جوانان، برنامه International Experience Canada است. اگر بین 18 تا 30 سال دارید، می توانید ویزای کار به مدت دو سال دریافت کنید.

کشور پرتغال
اگر پول کافی داشته باشید پرتغال یکی از آسان ترین کشورها برای مهاجرت است. طرح ویزای طلایی آن به شما اجازه می دهد پس از پنج سال برای اقامت دائم درخواست دهید. اگر پس از گذشت پنج سال، 35 روز را در پرتغال گذرانده باشید، واجد شرایط درخواست شهروندی هستید. با این حال، برای دریافت این ویزا، شما نیاز به خرید املاک و مستغلات به ارزش 500،000 دلار یا سرمایه گذاری 350،000 دلار در ملک منطقه تولید شهری، در میان گزینه های دیگر سرمایه گذاری دارید.

مهاجرت به پرتغال به دلایل مختلفی برای مهاجران بسیار جذاب است، یکی امکان داشتن پاسپورت اتحادیه اروپا پس از تنها پنج سال و سفر بدون ویزا در کشورهای شنگن است. همچنین فرصت های آموزشی عالی و دسترسی به مراقبت های بهداشتی رایگان را ارائه می دهد.

بسیاری از کشورهای دیگر مشابه پرتغال فرصت های مهاجرت را از طریق ویزای طلایی ارائه می دهند:

ویزای سرمایه گذاری انگلستان
ویزای سرمایه گذاری دبی
ویزای سرمایه گذاری ایرلند
ویزای سرمایه گذاری آمریکا

بهترین کشورها برای مهاجرت

آیا در صورت نقل مکان می توانم بیمه درمانی دریافت کنم؟

بله، هنگام انتخاب یک برنامه مراقبت های بهداشتی به عنوان یک مهاجر چندین گزینه دارید. شما می توانید از یک شرکت محلی یا یک ارائه دهنده بین المللی بیمه بخرید یا از مراقبت های بهداشتی عمومی بهره مند شوید.

با این حال، قبل از نقل مکان، باید بررسی کنید که کدام کشورها برنامه های بیمه عمومی را ارائه می دهند و آیا واجد شرایط این طرح هستید یا خیر.

بیمه سلامت بین المللی آلمان
بیمه سلامت بین المللی ایالات متحده
بیمه سلامت بین المللی مکزیک
بیمه درمانی بین المللی تایلند
بیمه درمانی کارت آبی اتحادیه اروپا


 

ما را در آپارات دنبال کنید

ما را در یوتیوب دنبال کنید

برای خواندن مقاله تعرفه دارالترجمه چیست کلیک کنید

برای خواندن مفاله ویژگی های بک مترجم خوب کلیک کنید

ترجمه رسمی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست