ترجمه مدارک به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی : اگر به دنبال ترجمه از زبان فارسی و یا زبان انگلیسی به زبان  ترکی هستید، به جای درستی آمده اید.

دارالترجمه رسمی پوریا  یک دارالترجمه رسمی در تهران است که میتوانید برای ترجمه فارسی و  انگلیسی به ترکی اسناد، فایل های صوتی، ویدئوها، وب سایت ها، ارائه ها و غیره به آن مراجعه کنید

تضمین کیفیت کلیه ترجمه های مدارک به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا یکی از دفتر های ترجمه در تهران است که خدمات ترجمه حرفه ای انگلیسی به ترکی را ارائه می دهد که تضمین می کند همه انگلیسی به ترکی ما دقیق ترین استانداردهای کیفیت و دقت را رعایت می کنند.

ترجمه 100% دستی توسط مترجمان بومی ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی
ترجمه مدارک به ترکی در تهران

ما از زبان ترکی بومی برای ترجمه محتوا استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که ترجمه نه تنها دقیق است، بلکه از نظر فرهنگی صحیح و از نظر زمینه درست است.

مترجمان ترکی ما ترجمه ماشینی یا ترجمه تحت اللفظی را انجام نمی دهند، بلکه متن شما را از نظر زبانی تطبیق می دهند تا برای یک ترک زبان بومی طبیعی خوانده شود یا طبیعی به نظر برسد.

حروفچینی و طراحی ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا  دارای یک تیم طراحی داخلی برنده جایزه است که می تواند تمام اسناد ترجمه شده به زبان ترکی شما را دقیقاً شبیه اسناد اصلی انگلیسی تایپ و طراحی کند.

تیم طراحی ما می تواند با انواع فرمت ها از جمله وب سایت ها، تصاویر، تصاویر، پی دی اف های اسکن شده، ارائه ها، word، excel و غیره کار کند.

پس از ترجمه سند یا وب سایت شما از انگلیسی به ترکی، تیم طراحی ما سند / وب سایت ترجمه شده را فرمت می کند. به تصویر آینه ای از نسخه اصلی.

محتوای ترجمه شده ازمدارک از فارسی و انگلیسی به ترکی برای بیش از 350 مشتری

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا  ترجمه حرفه ای انگلیسی به ترکی را برای بیش از 350 مشتری راضی ارائه کرده است و همچنین در صورت نیاز به ترجمه از انگلیسی به ترکی، می توانید از خدمات ترجمه انگلیسی به ترکی برنده جایزه ما استفاده کنید.

خدمات ترجمه فارسی و انگلیسی به ترکی ما عبارتند از:

ترجمه مدارک به ترکی

ترجمه رسمی اسناد و مدارک از فارسی و انگلیسی به ترکی و ترجمه محضری از فارسی و انگلیسی به ترکی

ترجمه رسمی و تایید شده

ترجمه مدارک به ترکی
ترجمه مدارک به ترکی در دارالترجمه رسمی پوریا

معمولاً هنگام ارسال مدارک قانونی، ترجمه های تایید شده توسط دفتر دارالترجمه رسمی مورد نیاز است. ما برای انواع مدارک شخصی از جمله مدارک تحصیلی، دیپلم، گواهی دوره، گواهی ازدواج، طلاق، گواهی تولد، گواهی فوت، اسناد سفارشی، گواهینامه رانندگی، کارت شهروندی، گذرنامه، کارت سهمیه، کپی ویزا، ترجمه معتبر انگلیسی به ترکی ارائه می دهیم.

، اجازه اقامت، صورتحساب بانکی، رسید مالیاتی، گواهی TDS، گواهی تجربه، گواهی حقوق، قبض آب و برق، (قبض برق، تلفن ثابت/تلفن همراه، صورتحساب کارت اعتباری و غیره)، اسناد زمین و ملک (ثبت، 12/7) عصاره یا عصاره RTC)، وصیت نامه، اسناد فروش، اسناد مشارکت، نسخه ها، گزارش های پزشکی و غیره.

ترجمه های محضری

سردفتر اسناد رسمی از طرف دولت مجاز است تا تشریفات قانونی مختلف را تأیید و بر آن نظارت کند که شامل ترجمه های محضری می شود. ما ترجمه محضری انگلیسی به ترکی را برای انواع اسناد شخصی که برای مقاصد اداری لازم است مانند درخواست ویزا، درخواست مدرسه و غیره ارائه می دهیم. خارج از کشور و اهداف حقوقی.

ترجمه های تایید شده انگلیسی به ترکی ما و ترجمه های محضری انگلیسی به ترکی در ادارات دولتی، مدارس، کالج ها و سایر موسسات آموزشی، بانک ها و سفارتخانه ها/کنسولگری ها در سراسر جهان برای اخذ ویزا و اجازه اقامت پذیرفته می شوند.

ترجمه اسناد و مدارک از انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

تیم ترجمه اسناد انگلیسی به ترکی ما با خدمات کامل، محتوا را ترجمه می کند و در عین حال اطمینان می دهد که ترجمه از نظر متن و محتوا با اصل مطابقت دارد.

این توسط سیستم دقیق تطبیق مترجم ما امکان پذیر شده است. ما الزامات ترجمه اسناد انگلیسی به ترکی را فقط به مترجمانی که بومی ترک زبان هستند و از موضوع سند اطلاع دارند، اختصاص می دهیم.

ما همچنین یک تیم طراحی داخلی داریم که به ما امکان می دهد با بیش از 50 فرمت فایل از جمله نسخه های سخت، اسناد اسکن شده و PDF با نسخه های اصلی کار کنیم.

این تیم خلاق همچنین وظیفه دارد خروجی ترجمه شده انگلیسی به ترکی را طرح بندی و قالب بندی اصلی ارائه دهد تا خروجی از نظر ظاهری و ظاهری 100% با منبع مطابقت داشته باشد، در صورت تمایل.

بومی سازی وب سایت از انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا  راه حل های مختلف ترجمه انگلیسی به ترکی قابل تنظیم برای وب سایت ها را ارائه می دهد.

ما می‌توانیم خدمات مستقلی مانند انگلیسی به ترکی متن وب‌سایت، صدای انگلیسی به ترکی و زیرنویس انگلیسی به ترکی برای محتوای صوتی و تصویری در وب‌سایت‌ها، بومی‌سازی رابط کاربری انگلیسی به ترکی، SEO انگلیسی به ترکی یا یک سرویس یکپارچه ارائه دهیم.

شامل تمام موارد فوق می شود. ما راحت در حال توسعه و بومی سازی سایت ها در همه فرمت ها، از جمله html، css، xml، فلش، جاوا، دات نت و سیستم های مدیریت محتوا (CMS) هستیم.

زیرنویس از انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

ما خدمات زیرنویس انگلیسی به ترکی و زیرنویس انگلیسی به ترکی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهیم تا بتوانید تمام برنامه های صوتی تصویری خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

علاوه بر ترجمه زیرنویس‌ها و زیرنویس‌ها از انگلیسی به ترکی، تیم ترجمه ما حتی می‌تواند تصاویر گرافیکی را از انگلیسی به ترکی در ویدیوی شما برای دستیابی به بهترین نتایج ترجمه کند.

 صداگذاری از انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

چه در حال آماده‌سازی یک برنامه آموزشی داخلی، یک ارائه شرکتی در سطح بالا، یا یک برنامه پخش باشید، ما مجموعه بزرگی از استعدادهای صدای ترکی را داریم و می‌توانیم برای پاسخگویی به نیازهای شما، صدای عالی از انگلیسی به ترکی را در اختیار شما قرار دهیم.

به جای رفتن به یک آژانس برای ترجمه زیرنویس، دیگری برای بومی سازی گرافیک، و دیگری برای صداگذاری، ما همه چیزهایی را که نیاز دارید یکجا و در یک مکان در اختیار شما قرار می دهیم.

ترجمه برنامه از انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا  یک شرکت بومی سازی اپلیکیشن های انگلیسی به ترکی با خدمات کامل است.

ما می‌توانیم همه اجزای برنامه شما را از انگلیسی به ترکی ترجمه کنیم، از جمله محتوای وب، تصاویر، صدا/تصاویر، پایگاه‌های داده پشتیبان، کپی بازار برنامه، نام تجاری، و بازاریابی. خدمات جامع ترجمه برنامه انگلیسی به ترکی و محلی سازی برنامه ما شامل ترجمه رشته، ترجمه نمادها و ترجمه رابط کاربری برنامه است.

ترجمه نرم افزار از انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

ما مقرون به صرفه ترین خدمات ترجمه نرم افزار انگلیسی به ترکی را ارائه می دهیم که متناسب با نیازهای تجاری باشد.

از منابع داخلی و خارجی ترکی خود، ما متخصصان ترجمه نرم افزار انگلیسی به ترکی را برای هر پروژه که دارای تجربه مرتبط در صنعتی هستند که نرم افزار برای آن در نظر گرفته شده است، انتخاب می کنیم و درک دقیقی از مسائل فنی پیرامون بومی سازی نرم افزار دارند.

ما نرم‌افزاری را از انگلیسی به ترکی برای برخی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های جهان بومی‌سازی و ترجمه کرده‌ایم و می‌توانیم بینش‌های ارزشمندی را برای شرکت‌های کوچک‌تری که تازه وارد بین‌المللی شدن هستند، ارائه دهیم.

ترجمه از انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا یک دارالترجمه رسمی ترجمه انگلیسی به ترکی با خدمات کامل است.

ما ترجمه همزمان از انگلیسی به ترکی را برای انواع جلسات کاری، نمایشگاه ها، مذاکرات، ارتباطات و غیره ارائه می دهیم.

ما همچنین ترجمه متوالی از انگلیسی به ترکی را برای سمینارها، کنفرانس ها، آموزش ها و غیره ارائه می دهیم.

ما از انگلیسی به ترکی برای محتوایی که بیش از 30 صنعت را در بر می گیرد و در موارد زیر تخصص داریم ترجمه می کنیم:

ترجمه مدارک به ترکی

ترجمه شخصی انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

ما ترجمه‌های تایید شده انگلیسی به ترکی و ترجمه‌های محضری انگلیسی به ترکی اسناد شخصی مانند مدارک تحصیلی، دیپلم، گواهی دوره، گواهی ازدواج، گواهی طلاق، گواهی تولد، گواهی فوت، اسناد سفارشی، گواهینامه رانندگی،

کارت شهروندی، گذرنامه، کارت سهمیه، کپی ویزا، اجازه اقامت، صورتحساب بانکی، رسید مالیاتی، گواهی TDS، گواهی تجربه، گواهی حقوق، قبض آب و برق، (قبض برق، قبض تلفن ثابت/تلفن همراه، صورتحساب کارت اعتباری و غیره)، اسناد زمین و ملک ( ثبت نام، عصاره 7/12 یا عصاره RTC)،

وصیت نامه، اسناد فروش، اسناد مشارکت، نسخه ها، گزارش های پزشکی و غیره برای ویزا، مهاجرت، روابط عمومی، تحصیل در خارج از کشور و مقاصد حقوقی.

 ترجمه حقوقی انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا دارای شبکه‌ای از زبان‌شناسان معتبر ترکی و مترجمان حقوقی انگلیسی به ترکی است که به طور خاص در اصطلاحات «قانونی» و مربوط به حوزه عملی آموزش دیده‌اند.

ما مجموعه ای از خدمات ترجمه حقوقی ترکی از جمله ترجمه اسناد حقوقی انگلیسی به ترکی، خدمات سپرده گذاری انگلیسی به ترکی، گزارش دادگاه انگلیسی به ترکی و خدمات رونویسی انگلیسی به ترکی را ارائه می دهیم.

مترجمان حقوقی انگلیسی به ترکی متخصص ما تجربه کار با انواع اسناد حقوقی از جمله درخواست های ثبت اختراع، قراردادهای ادغام و اکتساب، علائم تجاری و قراردادهای حق چاپ، وصیت نامه و امانت، استخدام و سایر اسناد تجاری، اجاره نامه و موارد دیگر را دارند.

ترجمه تجاری انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

ما از طریق زبانشناسان متخصص انگلیسی به ترکی دارای مدرک بازرگانی، ترجمه های تجاری سفارشی از انگلیسی به ترکی را برای شرکت های کوچک و بزرگ ارائه می دهیم. از گزارش‌های مالی گرفته تا قراردادها و قراردادها، شرکت‌های  به دارالترجمه رسمی پوریا اعتماد دارند

تا ترجمه‌های تجاری دقیق، مرتبط با فرهنگ و قالب‌بندی مناسب را ارائه دهد. ما بومی سازی مناسب را برای مخاطبان هدف تضمین می کنیم و ترجیحات زبانی محلی و اصطلاحات شرکتی ترجیحی شما را در نظر می گیریم.

ما انواع ترجمه های تجاری انگلیسی به ترکی مانند ترجمه وب سایت، ترجمه اسناد مالی، ترجمه طرح تجاری، ترجمه گزارش تجاری، ترجمه ارتباطات شرکتی، ترجمه گزارش سالانه، ترجمه اسناد منابع انسانی، ترجمه بروشور و غیره را انجام می دهیم.

ترجمه مالی انگلیسی به ترکی

ترجمه مدارک به ترکی

برای اطمینان از اینکه مشتریان خدمات مالی ما با بالاترین کیفیت ترجمه مالی انگلیسی به ترکی و خدمات تجاری مرتبط را دریافت می کنند، ما صدها مترجم مالی انگلیسی به ترکی و مدیران پروژه انگلیسی به ترکی داریم که آموزش و/یا تجربه قبلی در خدمات مالی ترکیه دارند. بازار.

علاوه بر ترجمه اسناد مالی از انگلیسی به ترکی، دارالترجمه رسمی پوریا همچنین طیف وسیعی از خدمات تجاری مرتبط را برای مشتریان مالی ارائه می‌دهد، از جمله پشتیبانی از M&A انگلیسی به ترکی، مترجم انگلیسی به ترکی برای جلسات و ارائه‌ها، محلی‌سازی وب‌سایت انگلیسی به ترکی، انگلیسی به مشاوره انطباق مقررات ترکی، مدیریت برند انگلیسی به ترکی و آموزش الکترونیکی و پشتیبانی آموزشی انگلیسی به ترکی.

مترجمان متخصص انگلیسی به ترکی ما تجربه کار با مجموعه ای از اسناد مالی از جمله 10-K Filings را دارند. 0-Q، 8-K، 20-F، 6-K بایگانی; 529 ارتباطات طرح; گزارش های سالانه؛ ورشکستگی؛ دفترچه اوراق قرضه و سهام؛ برگه اطلاعات؛ پرونده های ثبت نام خارجی; گزارش های صندوق؛ عرضه های عمومی اولیه؛ مواد بازاریابی؛ صورت های ماهانه؛ SEC EDGAR Filings و غیره

ترجمه علمی انگلیسی به ترکی و ترجمه فنی

ترجمه مدارک به ترکی

دارالترجمه رسمی پوریا تجربه ای در زمینه ترجمه اسناد علمی از انگلیسی به ترکی نشان داده است.

خدمات ترجمه علمی انگلیسی به ترکی ما شامل ترجمه از انگلیسی به ترکی اسناد و رسانه های مربوط به حوزه های علوم رسمی از جمله منطق، ریاضیات، منطق ریاضی، آمار ریاضی، علوم کامپیوتر نظری است.

شیمی، فیزیک، علوم فضایی، زیست شناسی و علوم میان رشته ای. ما تجربه ای را در ترجمه اختراعات از انگلیسی به ترکی از جمله ترجمه درخواست ثبت اختراع نشان داده ایم که شامل ترجمه مشخصات ثبت اختراع، ادعاها، تاریخ ثبت، ادعای اولویت، ترسیم و چکیده و غیره است.

ترجمه انگلیسی به ترکی ساخت

ترجمه مدارک به ترکی

شما می توانید به پانل مترجمان بومی ترکی ما با تجربه اثبات شده در ترجمه اسناد مربوط به صنعت تولید از جمله صنایع دستی، تولید چابک، ساخت، تولید انعطاف پذیر، تولید به موقع، تولید ناب، چاپ سه بعدی، پوشاک، تولید انبوه، بسته بندی و لیبلینگ، پیش ساخته، ساخت سریع، سیستم ساخت قابل پیکربندی مجدد و غیره برای ترجمه مدارک مرتبط با این حوزه.

برای اطمینان از اینکه مشتریان تولیدی ما با بالاترین کیفیت ترجمه انگلیسی به ترکی و خدمات تجاری مرتبط را دریافت می کنند، صدها مترجم انگلیسی به ترکی و مدیر پروژه داریم که آموزش و/یا تجربه قبلی در زمینه موضوع ساخت و اصطلاحات فنی دارند.

مطالب بیشتری بخوانید :

دفتر ترجمه رسمی در تهران

ترجمه در دارالترجمه رسمی در انقلاب

ترجمه غیر رسمی چیست ؟

پذیرش دانشگاهی در کشور روسیه

چرا باید برای مهاجرت مدارک را ترجمه کنیم

تفاوت ترجمه تخصصی با سایر ترجمه ها

ترجمه مدارک به انگلیسی برای مهاجرت

ترجمه اسناد و مدارک رسمی به انگلیسی

ترجمه مدارک به انگلیسی برای مهاجرت

تایید مدارک تحصیلی دانشگاهی داخل کشور جهت ترجمه رسمی

ویزای تحصیلی چیست ؟

لیست دارالترجمه رسمی در تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست